Hello!

I did a real pooptacular konad job today so I think I will show you some stuff I wore last week.


Great Expectations by Essie. Uuuuh, it's a soft greyish/white with a barely-there shimmer. This was 3 coats and it was so blah that I stuck a black holographic star there, but it's still blah looking.


China Glaze Visit Me In Prism, yowzers! Each bottle of this stuff needs to come with a pair of shades, for safety. I think the polish color is a pale lavender or pink, I'm not sure, the bling just gets in the way. I put this side by side with OPI DS Diamond and they looked similiar, comparison swatch or no?


One of my favorite roses, the multi-color ones! They look so creamy and colorful at the same time, and they smell soooo good, like raspberries most of the time.


20 comments:

  1. I love the little note by the lonely yellow rose! The Essie in pretty in its' own way. I rather like the shimmer. And of course we want comparisons :)

    ReplyDelete
  2. I have to use that word - pooptacular!

    I love the china glaze colour... For some reason companies in this country haven't really caught on to the holo thing... I so wish they would because I want some without having to pay silly money on ebay! I <3 holos :)

    ReplyDelete
  3. I was also totally amused by the pooptacular! Hahaha, that's awesome.
    That is a gorgeous holo! I'd love to see comparisons. Looks blingtastic on you!!

    ReplyDelete
  4. Visit Me in Prism looks gorgeous on you. I have it too but it's still untried. And oh my! I love your roses! They're so beautiful!!<3

    ReplyDelete
  5. Me again! Just thought I'd let you know I've nominated you for an award on my blog :)

    ReplyDelete
  6. That last rose is "Double Delight". I have it as well, it smells soooooooooooo good! And I love that CHG, the bling is off the hook.

    ReplyDelete
  7. Both are very pretty. I have that china glaze polish. It's just gorgeous! The Essie is nice and subtle. The star was a great idea. Roses are my favorite flower,love em soooo much!

    ReplyDelete
  8. LOL @ Glittermillie & Nicole! I agree I was amused by pooptacular too! Hilarious. Love the holo mani today and your beautiful rose garden! xx

    ReplyDelete
  9. Yes, pretty please for comparisons. Love the ChinaGlaze kaleidoscope collection.

    ReplyDelete
  10. ^_^ "pooptacular" that was funny

    yay for Visit Me In Prism, I love that one and it looks fab on your nails

    ReplyDelete
  11. Hi, I'm Steph and I just started reading your blog. =] You're nails are gorgeous!

    I really like the China Glaze one. Love holos!

    ReplyDelete
  12. Mary:
    Haha didn't think anyone would see that one! I guess I just like the in your face shade more, can't help it! Well I'll have to do the swatch soon :D

    Millie:
    Me too, well I hope they get on it soon! ♥ Thank you for the award.

    Nicole:
    Haha, thanks. I will have to swatch it later!

    Wan:
    Well I already know this shade is going to look good on you when you do! Thanks, I love roses too I wish I could bring them inside but my husband is super allergies so outside they stay.

    Olivia:
    Oooh, double delight eh? I love how it smells too! I have more I have not shown yet. Have you worn your pink one yet? *bling bling bling*

    Velvet:
    For some reason I have a lot of subtle shades, I guess it means I like them too aaah. I knew you would approve the roses! :) Hope you have nice time this week.

    Danielle:
    Thank you! ♥

    Avroys:
    Will do! Me too, I need them all lol.

    Chocaddict:
    lol :D Thank you, everyone should own at least one from this collection!

    Hi Stephanie,

    Thanks for reading, hope you like it. I loooove China Glaze holos, they are amazing!

    ReplyDelete
  13. I'm wearing the pink one now! ♥ Eric had it on his pinky for several days lol

    ReplyDelete
  14. That rose is absolutely beautiful! Beats the colors of any polish. I love roses also and they are my favorite flower. Shame you can't bring them in. When I was younger living at home we had a huge lilac bush. I used to cut the flowers and bring them inside all the time. One year I cut masses of them and then put them all over the house. I was up all night trying to catch my breath. My Mom and Dad had to take me to the emergency room in the morning. I had to get a shot of adrenaline. Stupidly I waited to tell my Mom when she woke up at six AM. I still love the fragrance buy just can't have the flowers inside. Love both of your manicures.

    ReplyDelete
  15. He even went to work with it on? I bet all the ladies there liked that...

    Lucy,
    Theres so many roses here it's kind of overwhelming! Mmmm its no wonder you brought them in they smell soooooooo good! Wow what a scary night you must have had, good thing you told your mom :) Thank you.

    ReplyDelete
  16. Woah. Visit Me In Prism? I feel Holo Week II coming on, with this one as the star feature!

    ReplyDelete
  17. Two nice, chic colors. Again, you never seem to go wrong with your color choices. :-)

    ReplyDelete
  18. Hi Helen,
    Haha, I'll be waiting!

    Denny:
    Thank you :)

    ReplyDelete
  19. I love holos and tht's a great one!

    ReplyDelete
  20. Me too Alexlyndra, might be my favorite one!

    ReplyDelete